tisdag 28 september 2010

Hjälp

Ja precis hjälp vad ska jag göra ? alla tre barnen sover å klockan är 19.05
.
Inte massa gnäll och bärandes, de bara slocknade...
Vad ska jag göra hela kvällen ?
Tror minsann att jag ska lägga mig i soffan å njuta av lugnet lite.. Sen får vi se om jag plockar lite leksaker eller vad jag gör...

Emil och Amanda har iallafall druckit välling för första gången...
Kom på precis när jag stoppat flaskorna i munnen på dom att hålen i nappflaskorna e ju för små för välling, men har man väl visat dom flaskorna så e det försent att ändra på nåt...
Det gick bra fast de fick suga som attans..
Hade egentligen varsin omgång med ersättning kvar men kom på att det e dumt om den e slut å dom vägrar dricka vällingen...
Men som sagt det gick ju bra !
Sen somnade Emil i babysittern medans jag gick å lade Emma i sängen som somnade så fort hon lade huvudet på kudden. Sen lyte jag upp Amanda å hon slocknade nästan med en gång också...
LYX !!

Nu när jag ligger här i soffan och skriver så känns det som att jag har lite feber... Så jag får nog ligga kvar här hela kvällen ;)

- Posted from my iPhone

Inga kommentarer: