fredag 24 december 2010

Julafton

Idag är det julafton och vi har öppnat lite paket å ätit mysfrukost med skinkmacka å tomtegröt.

Ulla har varit här en sväng med lite julklappar å ätit ris à la Malta .
Emmas paket ifrån henne innehöll en fin julaftonsklänning.

Jag har nyss duschat å Patrik och Emma hoppade nyss i badet.
Om Emil och Amanda vaknar snart så ska de också få hoppa i där.
Men det börjar bli lite knappt om tid för det är mindre än en och en halv timme tills vi ska vara hos min farmor och farfar och börja kvällens julfirande....
Det tar en stund att få på alla kläder å i bilstolarna...

Nu ska jag iaf packa skötväskan så att den är klar.

Det blev förresten inget vin för mig igår...
Men paket inslagningen hade nog faktiskt gått bättre om jag hade druckit lite först....
I år har det inte blivit några bra paketinslagningar alls nästan...



Till er alla ifrån oss alla :
ÖNSKAR VI ER EN RIKTIGT GOD JUL !

- Posted from my iPhone

Inga kommentarer: