onsdag 29 juni 2011

Onsdag

Blev förvånad innan när jag kom ut till parkeringen, för där Patriks svarta Audi som jag brukar ha till jobbet ska stå, så stod det en röd modell mindre Audi...
Blev lite konfunderad över om jag skulle ta den till jobbet eller om jag skulle ta min egna...
Men kom fram till att Patrik i vilket fall behövde min, så jag tog den röda.

Igår var vi hos Jen och fikade tillsammans med några andra mammor, sammanlagt var vi 6 mammor och 11 barn.
Det var trevligt tills jag sparkade i foten i en stenplatta som låg på altanen, det resulterade i ett stort jack in i min fot.
Å det har inte varit bekvämt att gå med idag på jobbet...
Det värker i hela foten, å för att göra det ännu lite värre så ska jag ut och klippa gräset nu.
Men då kan jag iaf ha på mig mjuka foppatofflor istället för hårda stålhätteskor..

Imorgon fyller jag år så jag får väl se till att baka något sen med, ifall det kommer nån å vill ha fika :)


Inga kommentarer: