fredag 7 oktober 2011

Feber

Min arbetsledare ringde igår å frågade om jag kunde jobba idag för den var en som var sjuk.
Kan inte påstå att jag kände för det alls med två små febriga barn, men inte kan man lämna nya tjejen själv...

Det blev som förfarat mycket vaket och ledsamt inatt med de två små som har feber efter senaste vaccinationssprutan.
Plus att Emma har vaknat ett par gånger och vart ledsen också...

Hade mycket hellre varit hemma och tröstat mina barn än att åka till jobbet nu.
Såklart att Patrik fixar detta, men det vet ju alla att mamma är bäst när man är sjuk..

Nu kommer jag att jobba sju dagar i rad för att sedan börja mitt nya schema med bara tre dagar i veckan.

Efter jobbet ska jag hem och hoppa i min nya mysdress och mysa med barnen !
Patrik ska åka ut till Rikards hus och gräva och sen lämna tillbaka traktorn å släpet som han lånat.
Sen ska han ju som vanligt till garaget med, seen kanske vi kan träffas lite innan det är dags för mig att sova...

Jaja sånt är livet.

Nu: jobb
Sen: mysdräkt och mys

Caroline Lång

Inga kommentarer: