måndag 6 februari 2012

Kallt

hatar att frysa !!
Om man virar in hela huset i en meter tjock isolering kanske värmen håller i sig i mer än en halvtimme efter att man eldat ?
Eller e det så hos alla andra med kamin med ?, att man måste elda full sprätt dynet runt för att undvika förfrysningsskador ?
Behövs en del isolering på bilen med... Eller kanske ska man tända en brasa i den med ??

Ja jag e bitter ! Å frusen ända in i märgen just nu !

Å nej jag klagar inte på vädret, det e lixom inge lönt med det, knappast så att vädret läser på min blogg eller alla andras facebook och tänker ändra sig för det...

Men detdär med isolering... Det e väl bara för mig att sätta igång kan jag tro !


- Caroline Lång

1 kommentar:

åse sa...

Du är inte ensam, här måste vi också elda som fasen. Åh ändå är det inte varmare än 14 grader på morgonen!