måndag 4 juni 2012

Två till !


Det blev två par shorts till igår.

Lite olika linningar på alla tre..

Insidan på första:



På nästa par vek jag in en liten liten kant runt resåren, för att det skulle bli snyggare, men det tänkte jag inte gjort från början så jag förlängde de aldrig, resultatet blev snyggt men de blev lite lite för låga i midjan. Ingen bild på dom för jag glömde fota, å nu ligger dem i Emils väska på solkulla. De var iaf med mörkgrön kant.

Sista paret sydde jag med en resårkanal, för att få lite snyggare kant på insidan, och lite mera färg.
De blev längre i midjan än de första, men han har inte provat de än så jag vet inte hur resultatet blev av det..












Jag tycker att de blev snygga alla tre. Så Emma får välja själv hur hon vill ha det på sina. Å till Amande vet jag inte än hur jag ska göra..
Vad tycker ni ?

- Caroline Lång

1 kommentar:

Cissi sa...

Jag tycker de med resorkant, de var snygast och jag tror att de är skönast med att ha på sig =) Kanske inte lika varmt heller, vem vet??