tisdag 8 februari 2011

Åhh vill inte !
Hela helgen och gårdagen spenderades ju med familjen Stehnson ...
Igårkväll messade Cissi å sa att Ellioth hade börjat kräkas..
Ett par timmar senare kräktes Emil i sin säng.. Patrik tog upp honom å bytte pyjamas å sen lade dom sig i våran säng.
Imorse vaknade jag å såg att Patriks bäddmadrass var borta å likaså han och Emil.
De låg i Emmas säng för emil hade kräkts igen denna gången över hela Patrik och sig själv...
Detta lilla happening har jag tydligen lyckats sova mig igenom...
Nu är alla vakna å Emil är hur pigg som helst..
Får väl se hur lång tid det tar tills nästa börjar kräkas..
Fy farao om alla börjar idag när Patrik e på jobbet..
Jag hoppas på att han kan stanna hemma..
Så med andra ord blir det iaf inget me and i party idag.. 
Å tydligen så var det många bortfall så Jen har bokat om, så vi får en ny chans i början på mars...

Nu ska jag in å ge barnen gröt , så får vi se om nån kräks efter den..
Hua!

- Posted from my iPhone

1 kommentar:

Cissi sa...

Ja här har det inte kräkts sen i natt...Ellioth vaknade nu efter tre timmars sömn, det behövde han verkligen!! Han är ju iinte sitt vanliga jag precis! Så nu hoppas vi allt vad som kan att det inte händer mer, jag vill inte heler ha mer av detta!! Krya på dig Emil! Kram