fredag 25 februari 2011

Fredag

Hmm
Det var visst ett tag sedan jag bloggade...
Patrik har hunnit fylla år och vi har haft ett "intekalas"
Robin, michaela, Cissi, Roger, Ellioth och Lovis var här och vi åt gott och kollade melodifestivalen.

Kristin har fyllt år å jag å barnen var där och fikade på goda kakor och tårtor !

Barnen har vart sjuka å sjuka å sjuka...
Senaste tillskottet i sjukdomarna är prickar på Emils mage och rygg som kom i onsdags kväll, igår var dom lite blekare å idag var de röda igen.. Upphöjda prickar... Trodde nästan att de skulle bli blåsor av dom, men jag vet inte hur lång tid det tar för vattenkoppor att bli blåsor..?
På 1177 står det någon dag..
Å nu har det gått två dygn...

Å helt plötsligt i eftermiddags så var Amanda hård i magen... Hmmm

Pengar e för övrigt ett stort gissel..
Denna månaden trodde jag att jag skulle få lite semesterersättning från jobbet och de fyra tusen som saknades på föräldrapenningen förra månaden, men icke !
Får 200 kr över när räkningarna är betalade nu...
Både skatten på bilen och CSN-lånet skulle betalas nu...
Blä vad tråkigt...
Patrik var ju hemma en del pappaledigt förra månaden så där blev det mindre lön...

Å imorgon blir det tjejkväll hos Martina !
Det ska bli kul men kommer att svida å göra av med de sista pengarna...
Jaja shit happens !
Men kul ska det bli :)

- Posted from my iPhone

Inga kommentarer: