tisdag 8 mars 2011

Hur gick det ?

Hmmm
Ja hur gick det idag egentligen ?
Vi var där i en och en halv timme...
Vägde pluttarna å sen fick vi träffa doktorn, som inte kunde svenska så bra å jag fick upprepa allting 17 gånger å sen upprepade hon allt 17 gånger...
När vi hade gått igenom hela historien med lösa å hårda magar å kräkningar å ändrad kost så trodde man ju att hon skulle komma fram till något men nä då skulle hon prata om allt med sin mentor å se vad hon sa...
Det hela slutade med att jag pratade med mentorn och fick upprepa allting igen...
Då kom vi fram till att vi skulle ta laktos-blodprov på båda två och ett avföringsprov på Emil ( kommer inte ihåg vad det var för)


Så vi lämnade blod å åkte en sväng till hajen för att äntligen komma hem till lite kaffe.
Efter ett par minuter bajsade Emil å vi kom fram till att jag skulle skopa upp lite bajs å proppa ner i provröret som skulle lämnas in inom ett dygn.
Efter lite kaffe så satte jag och Emma oss i bilen för att åka in till sjukan igen för att lämna röret...
Efter att vi lämnat det så åkte vi ner till stan för att inhandla en kalender till mig, där jag kan skriva in alla klasser och facials som jag kommer att boka in :)
Är du sugen på att ha en hudvårdsklass hemma ?
Då e det bara att höra av sig så kan jag skriva in det i min nya kalender :)

Nu har Emil och Amanda precis ätit välling och ska förhoppningsvis snart somna..
De har nyss gått med på att hålla sina flaskor själva:






Emil kröp precis upp till Emma för att gosa lite :)


- Posted from my iPhone

1 kommentar:

Sofie sa...

Hette barnläkarn Anna trejla. Henne har vi till Liam funkar så där bra. Man får tvinga fram sin vilja för att få göra prov & ibland vill inte ens de funka..
Hoppas dem hittar nått som kan hjälpa er!