torsdag 31 mars 2011

Torsdagslyx !


Nu har nyss alla tre barnen somnat i sina sängar..
Jag har suttit på golvet emellan dubbelspjälsängen och Emmas säng( just ja, jag har flyttat in Emmas säng i Emil och amandas rum så nu har de ett sovrum och ett lekrum).
Det är hårt på golvet... Imorgon ska jag ta med en kudde att sitta på..

Innan ikväll var Cissi med familj här och åt middag å drack kaffe och åt glass.. Mums :)
Myspysigt såhär en torsdagskväll !

Innan idag skulle jag åka till hajen, skulle bara hämta min plånbok i bagaget på min bil innan jag hoppade in i Patriks för att köra in till stan.
Gick ut å rökte en cigg och hoppade sedan in i bilen å körde till stan, när jag parkerat å skulle ta upp plånboken för att leta upp en femma till vagnen så kom jag på att jag glömde visst den där lilla detaljen att hämta plånboken ur min bil.....
Suck stånk och stön !!
Det var bara att köra hem igen...
Men jag hämtade plånboken å körde ner till Hemköp bara för att klara kvällen och morgonen ...
Hajen får det bli imorgon igen, denna gången MED plånboken !

Nu ligger jag i soffan å kollar på lyxfällan å funderar på om jag ska ta och masa mig till sovrummet för att sätta på nya sängkläder på sängen...
Neee det orkar jag nog efter big brother...

God kväll !

- Posted from my iPhone

2 kommentarer:

Cissi sa...

Tack gumman för en mycket trevlig kväll med god mat och trevligt sällskap höre du =) Njut av sovande barn... ett barn sover här, en mini springer runt med ett äpple övrelycklig och ett barn ska hoppas in i en snabbdusch =)

Carro sa...

Åh, surt sa räven! Glöm inte plånboken nästa gång. ;-)