torsdag 25 augusti 2011

Inte riktigt i mål..


Hmmm 6000 steg kvar idag... Kan lova att det inte kommer att hända..

Ulla kom hit innan idag, å vi fick oss ett ryck och flyttade på mina sängkläder från byrån jag lade dem i härom dan till ett skåp ovanför sängen, så nu fick jag slängt tre uppsättningar och har en tom byrå i sovrummet..
Vet inte vad jag ska göra med den... E inte så sugen på att ha den kvar.

Behöver tre små saker ifrån ikea, för typ 100kr sammanlagt...
Känns onödigt att åka upp bara för de livsnödvändiga sakerna...
Patrik kunde ju såklart köpt dem men han brukar inte vara så sugen på att åka dit , absolut inte när det inte är saker som inte ligger på lagret med ett hyll och facknummer...
Hmm får se vad morgondagen bjuder på för äventyr.. !

Btw: jag är hungrig !!


Caroline Lång

Inga kommentarer: