fredag 16 september 2011

Kallt

Oj vad kallt det var ute idag !!

Igårkväll ville inte Emil somna i sin säng och emma var trött och ledsen, så jag gick och lade mig med dem i min säng halv åtta och vi somnade alla tre bums !
19.30 !!
Ändå var jag trött när klockan ringde 03.20...


Jag hade tänkt att beställa den jackan med muddar på men tyckte att den med päls var väldigt fin fast ett ganska onödigt köp...
Tänkte att om jag fick tillräckligt många "köp" på den så kunde jag ju skylla på er andra att jag köpte den å inte den mest användbara... :)

Men det blev typ den med muddar på...
Inte exakt den på bilden men en väldigt lik, det krånglade när jag skulle beställa...

Fick även klickat hem ett par födelsedagspresenter med :)

Nehe nu är det dags att köra till jobbet och 8.30 tar jag helg för att mysa med familjen :)

Caroline Lång

Inga kommentarer: