lördag 3 mars 2012

Blä

Inte så goda, rätt äckliga faktiskt !



Imorse sydde jag en mössa...
Sen gick vi ( jag och barnen) ut och städade och tvättade bilen( med min julklapp som funkade bra, tack Martina !) utifall att bilen skulle bli utlånad...
Vi var ute i sex timmar...
Har tvätta lite mindre än halva altanen :



Blir en jäkla skillnad, men det gör ont i min rygg !
Kanske blir en sväng om gekås imorgon för att inhandla en T-racer.
När det var dags att gika gick jag runt och letade efter Amanda, hittade henne till slut:



Hon var visst lite trött. Flyttad lite på henne så att hon låg med hela huvudet på hamocken och sen låg hon kvar där och sov i nästan två timmar.
En stund efter att vi fikat så kröp Emil upp i vagnen och somnade han med.

Förresten. Stockholm var bra !
Vi åt å drack å sov gott !
Jobbig tågresa upp dock, fem timmar... Å ca 20 minuter innan vi var framme, råkade vi av en händelse få reda på vad knappen på armstödet var till för... Suck å stånk å stön på det !
Resan hem gick fort och smärtfritt . Mjuka och sköna säten och Inga krångliga armstöd å bara tre timmar :)


- Caroline Lång

Inga kommentarer: