torsdag 8 mars 2012

Jasså




Vad hände där lixom ?

Nog för att det sas igår att det skulle snöa idag, men inte trodde jag att det skulle lägga sig..

Patrik sa iofs att det snöat massor när han kom hem ifrån jobbet igår, men han kunde ju lika väl skojjat...
Det brukar han göra, bara för att han vet att jag gillar snö...

Jag och barnen somnade i soffan igårkväll vid åtta, vaknade till vid tjugo i elva och bar in Emma i hennes säng och tog med mig Emil och Amanda till våran säng eftersom de vaknade när jag flyttade mig från soffan ( de i min famn båda två och sov)

Nu ska jag in och packa mina skolgrejer och väcka Amanda för att se om prickarna hon hade på skinkan igår bara var vanliga prickar eller om det blivit vattkoppor...
I vilket fall ska jag iaf till skolan om en stund.
Kram på er !


- Caroline Lång

Inga kommentarer: