lördag 21 juli 2012

Skara sommarland

I måndags åkte vi till Skara sommarland med familjen Stehnson.

Frukost paus:


Min modiga stora tjej åkte slänggunga, jag varnade henne först att det kanske kunde vara lite läskigt och suga i magen, å att man inte kunde stannna mitt i, men hon ville åka, å självklart fick hon det då !
Hon njöt hela åkturen ! Å dagen efter åkte hon igen..


Vi hade varsin stuga precis brevid varandra, här e Stehnsons:

Napparna satt visst fast i sängen i dehär stugorna med, precis som hemma !


På tisdagen vaknade både jag och Patrik klockan sex, å halv sju vaknade småttingarna, då gick vi ut i solen lite :)

Till lunch dag två åt vi grillade köttbullar, som grillmästar-Stehnson brassade på :


Var inte så flitig med kameran så dessa bilder var vad jag hade att bistå med. Men Fru Stehnson har lagt ut ett par som jag tänkte gå in och "låna"
....................................
så då var de kopierade.... :)

Emil, Jag och Lovis åker rutchkana !


Emma, Ellioth och Cissi rattar lastbil !




En riktigt mysig tripp vart det !
Tack alla Stensonsarna :)

Inga kommentarer: