måndag 6 augusti 2012

FRUHIPPA !

I fredags när jag å barnen var ute å sparkade boll, kom en bil körandes å tutade som en tok.
Jag å barnen var på baksidan och såg när tre fina tjejer kom runt hörnet (två av mina brudtärnor iklädda klänningarna från bröllopet..)
Då förstod jag ju vad som var på G!
Fruhippa !!!
De bjöd mig på lunch.
Å vilken lunch sen då!! Champange, snittar, melon, frallor, brieost mm.


Ann-Marie, Kristin och Martina var det som kom.


Efter lunch och packning ( direktiven var: packa tandborste, pass kan va bra å ha...)
så kom pappa och hämtade upp mig, Ann-Marie och Kristin.
En tur runt stan och sen en bar det av ut på landet, längre å längre bort....


Destinationen var Karlsbergs gård utanför tvååker.
Där väntade ett par tjejer till.

Vi fick varsin goddiebag. i den fanns det glas, partypoppers, ringar, örhängen, godis, pappersrullar mm.



Naglarna blev målade :)

Sen kom det fler tjejer.
det blev mat, frågesport( en riktig egoboost) , dricka, massa tjejsnack, mys, tårta mm.
Efter den trevliga eftermiddagen och kvällen blev det övernattning i de mysiga rummen, å en god frukost dan efter :) 




STORT TACK till er alla UNDERBARA tjejer som kom och gav mig en riktigt bra dag/natt/förmiddag.

Å tack för alla fina telegram jag fick också !
Riktigt lyckat och trevligt.
Tänk vilken lyx att ha såna underbara vänner !!!

(jag var inte så flitig med kameran, hade ju annat att sysslade med)

1 kommentar:

Martina sa...

Kul att du hade en bra dag! Det var ju det som var meningen ;)