tisdag 26 april 2011

-0,2


Idag var jag och vägde mig i Varberg.
Å det gick MYCKET bättre än vad jag trodde...
Hade de två senaste veckorna gått ner två hekto, å då vägde jag mig ändå senare än vad jag brukar å jag hade druckit tre koppar kaffe...
Hade faktiskt ställt mig in på ett par kilo upp.
Men jag får ju ha det i åtanke nästa vecka med, men har jag gått ner minst 3hekto så har jag nått min målvikt...
Är nog egentligen inte nöjd, eller jo med siffrorna är jag det, men inte formen.
Tror nog bara att det är träning som gäller om det ska rätta till sig...
Vi får se hur det känns nästa vecka iaf.
Efter vägningen lunchade jag, Cissi,Lovis, Jeanette och lilla lilla söta Vilja på campino.
Det var gottit å mysigt.
Sen gick vi på jakt efter solhattar, Cissi hittade en till lovis men jag gick bet.
Hittade iofs en jättesygg till Emil på hm, så den får jag nog åka tillbaka och köpa nån dag...
Fanns fina på kappahl med men de verkade konstiga i storleken, eller de olika färgerna var olika stora.
Å när inte pluttarna var med för att prova så skippade jag det.
Idag har vi halvt om halvt monterat ihop en paviljong i trädgården, taket och skruvarna saknas, å de ligger på lite olika ställen på lomvägen så det får ju tyvärr vänta tills herr Stehnson kommer hem å hittar dem :)
Hoppas att han orkar det ikväll efter sin långa dag på praktiken.
Jag vill ju att det ska bli färdigt NU när jag har börjat med nåt :)

Nu sitter jag i barnens sovrum och väntar på att Emil och Amanda ska somna.
Patrik är ute och grillar :)

Emma fick prickar häromdagen och jag är fortfarande osäker på om det är vattenkoppor eller inte.
Emil har fått många prickar idag med... På Amanda hittade jag tre, som kanske nästan ser ut som Emils...
Det visar sig nog inom ett par dagar vad detta ska bli.
Hej svejs !


- Posted from my iPhone

Inga kommentarer: