söndag 24 april 2011

Påskdagen


Igår var vi hos min farmor och farfar å firade påsk.
Mycket god mat å tårta å trevligt sällskap!
Vi satt ute i det underbara vädret och åt maten, supermysigt :)
Senare blev det påskbrasa och smällare å raketer !

Idag funderar jag på att göra iordning pallkragarna jag köpte förra året..
Ska ta bort allt ogräset och lägga dit markduk och sten runtom.
Om Patrik hjälper mig att få igång grävmaskinen så tar jag nog den och skalar bort det översta lagret :)
Varför slösa massa tid och ork på att gräva för hand när man ändå har en grävmaskin ?
Lr jo det skulle kanske vara för att bränna bort lite av ALL den maten jag har ätit i veckan å helgen !
Det känns faktiskt inte så hemskt inför vägningen ( som kommer att ske på tisdag istället för imorgon)
Det känns faktiskt mer intressant att se hur mycket det har gjort att äta så mycket onyttigt som jag har gjort..
Fast om man tänker på att bigbrotherdeltagarna gick upp nästan fem kilo var på deras tre frosseridagar så e det faktiskt lite skrämmande!

Jaja idag är det nya friska tag iaf !


- Posted from my iPhone

Inga kommentarer: