söndag 17 april 2011

Ingen snö, ingen vagn !

I förrgår kväll när vi skulle åka så stod jag i valet och kvalet om vi skulle ta med vagnen eller pulkorna hit upp..
Kom fram till att det var störst risk att vi skulle behöva pulkorna..
När vi kom upp hit så var det ingen snö på vägarna alls.. Det ligger ett tjockt lager på gräsmattan bara.
Så jag ångrade ju såklart djupt att vi inte tog med vagnen, pulkorna behöver vi ju när vi ska till skidbacken iaf, men dit kommer inte jag och småttingarna att följa med många gånger...
Så igår bestämde vi (jag) att vi skulle köpa en ny vagn.
Hittade en vagn på blocket för 350kr, vilket känns helt ok !
Den finns i Östersund , två timmar härifrån, men vi måste ändå åka en bra bit åt det hållet för att handla.
Så dit kommer jag, Ulla och barnen att åka idag för att köpa den och sen ska vi nog gå in på en affär som heter dollar också, det e en lågpris affär som har typ allt?

Nu är det dags för frukost här !

- Posted from my iPhone

Inga kommentarer: