måndag 16 maj 2011

En unge i minuten


Barnen somnade strax innan åtta å ingen har sagt ett pip sen dess.
Då borde jag ju ha pysslat som attans, men icke.
Jag har legat i soffan hela tiden. Trött.

Just nu är det reklam i "en unge i minuten"
Alltså vilket program, vilka känslor !
Vilken empati.
Vad många lyckotårar som faller här i tvsoffan, lycka för deras skull för att de får träffa sina bäbisar för första gången.
Lycka för att jag tänker på mina underbara underverk, känner för att gå in på krama dom å pussa lite på dom !

Känns lite sorgligt att jag nog inte kommer att skaffa fler barn, tänk att aldrig mer få uppleva att vara gravid och gå igenom en förlossning, som resulterar i att man får träffa sitt lilla mirakel.
Inte för att vi har sagt att vi inte ska ha fler, men det känns kanske som att tre är nog ?
Fast vi har ju ändå plats i bilen ;)
Hmm nä jag vet nog faktiskt inte, är jag verkligen färdig ??
Jag kan faktiskt inte bestämma mig !

- Posted from my iPhone

2 kommentarer:

Nina sa...

Jag klarar inte av att se det programmet. Blir så bebissjuk och det är mer än vad Stefan klarar av. ;) Har ni plats och ork för en till så är det bara att köra. :P Kram kram

Cissi sa...

Vist e det ett underbart program! Här rinner det tårar oxå och det känns så i både kropp och själ =) Ne jag känner verkligen att inte är färdig... Hm... det e svårt!
Ses sen! Kramisar