tisdag 31 maj 2011

Tisdag

Jag började ju på mitt nya jobb förra måndagen..
Förra veckan jobbade jag måndag-onsdag på hajen och torsdag å fredag på kvantum.
Igår och idag gick jag också bredvid på kvantum, imorgon är det min första "riktiga" dag.
Sen är jag ledig torsdag å fredag och jobbar på lördag.

Det har gått bra att gå upp halv fyra på nätterna.
Jag börjar kvart i fem och slutar runt halv nio.

Frågade i förra veckan på dagis om Emil och Amanda kan börja nu innan sommaren ( har egentligen inskolning 5:e september).
Igår sa Carola att Helene hade sagt att vi hade önskemål om det, men innan hon sa vad hon tyckte så sa jag att det inte behövdes...
Men jag ska dit på utvecklingsamtal för Emma halv två och då ska jag faktiskt fråga igen.
Det är egentligen Emmas sista dag idag, så det har avslutning för henne idag.
Men om Emil och Amanda får börja så får ju Emma också fortsätta...
Försöker fundera ut hur vi ska lösa det med vilka tider de ska vara där isåfall...

Hmm får nog diskutera dethär med Carola på samtalet...

- Posted from my iPhone

Inga kommentarer: