tisdag 17 maj 2011

Kanon !


Arbetskläderna är hämtade, pappret påskrivet, rundtur på båda arbetsplatserna "gådda".
Vägningen gjord (-0,1)
Lunch äten ( i goda vänners lag), kaffet drucket.
Tvätten upphängd, tvätten vikt.
Golvet dammsugat.
Köket skurat.
Barnen är glada !
Kan dagen bli bättre ?
Ne jag tror inte det, lr jo om Patrik hade varit hemma :)

Har lite funderingar på om jag ska börja träna... Kan ju vara dags att börja med det snart kanske...
Å ska jag ändå vara i Varberg fyra dagar i veckan så finns det ju inte så mycket som stoppar...
Får ta mig en allvarlig funderare på detdär...

Fick hjälp innan med dammsugningen:











Emil älskar dammsugaren och får man då hålla i handtaget och dammsuga själv när den är igång så är lyckan total !

Vi har även haft lite undervisning i hur man gör med bultbrädan, eller rättare sagt hur man inte gör med hammaren, för banka på brädan kan redan småttingarna, värre e det med den lilla detaljen att man inte får banka på mamman eller tvillingen...
Amanda blev mest bara förlägen när jag sa till henne, "NEJ, så får man inte göra, bara banka här"
För Emil så gick hela världen under och det kom STORA krokodiltårar. Mest syndast om honom i hela världen...
Men nån gång får man ju faktiskt försöka lära dom...







- Posted from my iPhone

Inga kommentarer: