måndag 16 maj 2011

Måndag


Idag är jag seg !
Men jag har hunnit med att:
Lämna Emma på dagis.
Druckit kaffe hos Cissi.
Lunchat med Cissi hemma hos mig.
Hämtat Emma på dagis.
Druckit kaffe hemma hos Cissi.

Nu är jag jätteseg men det är inte mina barn, de är uttråkade å lite sura..

Emma kom nyss på att hon ville kolla på shrek, så jag satte på den..
Så nu är det bara lite underhållning av Emil och Amanda som behövs...
Men när de e på detta humöret så brukar det gå bra att lägga sig på golvet och busa med dem :)

Ikväll hoppas jag att barnen somnar i tid som de ska, måste verkligen pyssla lite sen...
Om ett par dagar kanske ni får reda på vad jag pysslar med :)

Nu ska vi allihopa här försöka underhålla oss i en timme iaf för sen e det dags för bad !
Barnen älskar att bada ! Det e bara Emma som trilskas när man ska tvätta håret ( vilket kan resultera i en typ brottningsmatch, där Emma försöker komma ur badkaret å jag försöker hålla henne i ..)
Bad i en halvtimme sen är det pyamaspåklädning och lite mys innan det är dags för välling och säng tidigast 18.50 ..

- Posted from my iPhone

Inga kommentarer: