fredag 28 januari 2011

Denna sjukdom


Alltså jag förstår mig inte på denna sjukdom...
Emil och Amanda är förkylda och har feber och hostar...
Emil kräktes i tisdags kväll onsdag morgon och inatt...
Emma är frisk.
Tycker att om det är magsjuka så borde vi andra blivit smittade med, eller iaf Amanda med tanke på att hon och Emil byter nappar med varandra typ 20 gånger per dag...
Beror det då på Emils framtand som e på väg eller att han har torsk på tungan ?
Typ att han klyker sig för att det e obehagligt på tungan ?
Emma kräktes när hon fick sina framtänder...

Tror nog att jag får ringa sjukvårdsupplysningen å fråga...

Inte för att de ändå orkar med något kalas imorgon med det kan ju vara bra å veta om jag och Emma kan gå utan att smittas med magsjuka...

Nu ska jag prova att koka havregrynsgröt till Amanda .

Hej svejs!


- Posted from my iPhone

1 kommentar:

Cissi sa...

Hua det låter inge roligt alls!! Typ som här... lovis hostar så hon spyr, snörvlar och har ont i örat... Men på vårdcentralen sa det att det bara var virus.. vi får väl se hur det går!! Krya på er!!KRAMAR