tisdag 18 januari 2011

Gekås

Dagen började med att jag skjutsade Emma till dagis.
Hon fick ha på sig sina försmå fodrade regnkläder.
De skulle ut i skogen å utforska, å Emma var inte alls sugen på det.
Hon blev jätteledsen, men hon hade blivit glad så fort jag hade åkt å de hade kommit iväg på upptäcktsfärden.

Sen åkte jag hem å städade å donade lite, somnade en stund med Emil i min säng också...

Sen åkte jag ner och hämtade Emma och vi körde vidare mot tvååker för att hämta upp Michaela för en tur till Gekås.

Fynden blev inte så många men väldigt bra.
Ett fodrat regnställ till Emma för 99 kr , en kaffebryggare för 299..
Å hela notan gick på 400 och nånting... Så under femhundralappen iaf :)
Hade iofs inte utrymme för ngt mer i budgeten ändå.
Tycker jag har fixat det bra med tanke på att det bara är två dagar kar till barnbidraget...

Amanda ligger i sin säng och sover och Emil sover i mitt knä i ena fåtöljen, å det låter som att Emma har däckat i soffan...
Nehe det hade hon inte , bra !
Då e det dags att avsluta här så att vi kan gå och borsta tänderna å mysa i soffan :)


- Posted from my iPhone

Inga kommentarer: