måndag 24 januari 2011

Mysdag !


Tre små nybadade barn sover sött i sina sängar !
Å läggningen gick bra ikväll.
Emil lade jag i sängen när han halvsov, å han somnade resten själv.
Amanda somnade helt i min famn ett par minuter efter Emil.
Emma och jag myste en liten stund i soffan innan jag gick ut och rökte och när jag kom in så hade hon somnat.
Köket är städat och vardagsrummet likaså..
Den enda "sysslan" jag har kvar att göra är att hänga upp tvätten när den är färdig..

Sååå skönt !!
Idag var det vägning i kungsbacka, å det resultatet behöver vi inte prata så högt om... Hrm...

Jen följde med idag och det var kul !

Efteråt åkte jag å Cissi å hennes troll hem till mig och åt lunch.
När det började bli dags att hämta Emma och lämna Cissi hemma så kom vi på att vi ville bara mysa hela dan ihop :)
Så jag åkte och hämtade Emma så att hon och Ellioth fick leka lite också.
Senare blev det mer mat och Roger kom upp också !
Å lite kaffe på det med :)
Sen va det dags för veddigeborna att åka hem å mina barn fick sig ett välbehövligt bad.
Sen dags för välling och läggning.
Å nu e klockan nu :)

Trodde i min enfald här att tv:n skulle funka med det ville den inte idag heller... Så jag får väl ta hit datorn så jag kan se solsidan från igår och familjen annorlunda som börjar nu...

Imorgon ska jag hem till Madde och sminka mig lite :)


Ha det gott alla !!



- Posted from my iPhone

1 kommentar:

Cissi sa...

TACK gumman för en helmysig dag!! Det behövde vi =) Hoppas du får en mysig stund hos Madde idag med! Ellioth har inte haft en kulig natt, inte Roger heller... De har kumperat inne hos Ellioth ;) Pöss o Kram