söndag 10 oktober 2010

Bilder

Vi var ju i stan igår...
Vi köpte vinterskor till Emma :



En superfin sysax till mig, och en fiffikus.



Glas till Emil:





Glas till Amanda:



Eftersom Emma redan har dessa:





En matta till köket:



Och en ny stekpanna :


Å Patrik köpte nya skor med...

Innan vi åkte hem så gick vi till stantons och åt lunch.
En stund efter att vi satt oss kom en tjej och vad jag antar var hennes assistent in.
Assistenten fick hjälpa tjejen in genom att leda henne, å Emma frågade när hon såg tjejen :" vad e det mamma ?"
-"en tjej"
De satte sig vid bordet bakom oss å Emma stod mest vänd åt fel håll hela tiden och frågade mig flera gånger högt å tydligt "vad e det mamma ? "
Jag svarade flera gånger att det var en tjej och att hon skulle sätta sig ner och äta.

Pinsamt värre...

Tyckte synd om tjejen som säkert förstod att Emma stirrade på henne och frågade om henne..
Men vad ska man göra lixom.

En mysig dag på stan var det iallafall .


Nu vet jag inte vad vi ska hitta på, Patrik e hos bengt å kollar F1 å sen ska han grejja i garaget ett par timmar..

- Posted from my iPhone