måndag 25 oktober 2010

.


Tänk, nu har jag jobbat min första helg i år!
Å det känns jättebra !
Barnen fick jag träffa både lördag kväll ( inte Amanda ) å söndag morgon å söndag kväll !
Bara trevliga kunder å fort gick dagarna.
Förutom min allra första kund i lördags, jag ringde upp Angela för att fråga henne en grej å så fort denhär snubben kom runt hyllkanten å såg mig så fyrade jag av ett stort smile å slängde på luren.
När han kom fram sa jag glatt "hej hej"
Då säger han argt : här kan du ju inte sitta å prata i telefon !

Gubbe ! Han fick minsann inte förstöra min dag så jag fortsatte att vara lika trevlig mot honom ändå.
Men efter honom var folk trevliga iaf,.

Nu är kaffet uppdrucket å småttingarna är grötade, nu vaknade Emma med så hon ska också få frukost.
Sen e det dags att göra oss iordning för öppna förskolan !

- Posted from my iPhone

Inga kommentarer: