söndag 24 oktober 2010

Bra !

Det gick jättebra att jobba igår.
Kändes inte som 11 timmar.
Bästaste Michaela jobbade också, å jag hade turen att sitta i en kassa nära hennes avdelning så hon kom å sa hej ibland.
Å när det var kvartsrast för mig på eftermiddagen hade hon en halvtimme så hon kom å hämtade min väska å köpte kaffe till mig å väntade på mig vid stämpelklockan. Vilket sparade in ettt par minuter åt mig så jag fick sitta på rasten längre..

Idag gick det lättare att gå upp när klockan ringde..( höll på att försona mig igår, tur att Amanda väckte mig)
Nu är jag typ färdig för att åka å nu har jag ändå fixat håret å duschat med..
Å små pluttarna e vakna så jag fick träffa dom idag med !!
Emil och Emma var vakna igår när jag kom hem :)
Kl 19 var vi färdiga i kassan igår, undra hur länge det blir idag...Nehepp nu e det dags för frukost för mig å gröt för de små.

På återseende !

// working mom

- Posted from my iPhone

Inga kommentarer: