tisdag 26 oktober 2010

Rullar

Amanda rullar å rullar å rullar.
Rullar emot nåt å blir asförbannad för att det tar i å hon inte kan fortsätta..

Emil ålade/kröp runt i köket innan i eftermiddags å kom fram till sin plats vid bordet, där låg det ett smörgåsrån som han tuggade på i morse, som nu var stenhårt och satt fast i golvet, han blev riktigt arg efter en stund när han inte fick loss det.

Idag var jag på viktväktarna ( hade gått ner 0,9 denna veckan)
Sen gick jag till kvantum å köpte mat till de små sen vidare till ströget för att luncha å mata dom.
Då kom Sofie å Herman in, så vi fick sällskap :)
Sen bestämde jag å Cissi att Roger skulle ta med sig Emma ifrån dagis när han hämtade Ellioth , så att jag kunde åka till Gekås direkt ifrån stan.

Stressade runt en stund på Gekås å fick med mig en del grejer, men inte det viktigaste , extraljus till bilen...

Vill egentligen ha en båge med lampor på men bara bågen kostar fyra å ett halvt tusen...
Så det tror jag inte att det blir.. Om inte du har att sälja billigt till mig ?

Emma var hos Ellioth ända tills efter sex då Cissi körde hit henne, hon tyckte det var onödigt att jag skulle behöva ge mig ut med de små igen när hon ändå har en stol i bilen att skjutsa henne i.

Tack så mycket fam Stehnson för passningen :)


Nu blir det lite tv innan sovdax, om nu inte Patrik tvunget ska kolla på nåt star trek fjant..
Ska han det får jag väl sova istället..

Imorgon blir det öppna förskolan å sedan blir det lunch här med Emma Emil Amanda Cissi Ellioth Lovis Jen Milo å Nemi.
Trevligt :)


- Posted from my iPhone

1 kommentar:

Carro sa...

Heja dig! Hur länge har du gått på Viktväktarna nu? Kramis