fredag 8 oktober 2010

Inga bilder

Inga bilder än för jag är inte färdig...
Barnen var inte alls på humör för att ändra om.
Å jag hade ont både i ryggen å i huvudet..
Fick ändrat sängarna å hyllorna..
De flesta av Emmas leksaker e på plats med, men garderoberna ska bytas å lite annat småpill ska fixas.
Emma ska snart till dagis , å förhoppningsvis ska småpluttarna sova samtidigt nån gång idag så jag får fixat färdigt.
Ulla och Mikaela kom hit en sväng på eftermiddagen så jag fick pausat å druckit kaffe.
Mikaela stannade ett tag och vi fixade en ansökan till Gekås åt henne.
Å som vanligt e hon ju så go å hjälpsam :) myste med barnen å hjälpte till med läggningen.
Emil krånglade å ville inte sova, bara mysa i Mikaelas famn :)glad att jag har dig gumman !!

Nehepp nu har Patrik och Emma åkt, dags att sätta fart å kånka garderober !

- Posted from my iPhone

Inga kommentarer: