onsdag 20 oktober 2010

Häva

Dagen var så mysig som jag hade tänkt mysig som jag tänkt mig !
Mer detaljer hittas på http://familjenstehnson.blogg.se

När vi kom hem så fick småttingarna gröt.
Sen var de på golvet en stund , då plötsligt händer det : Emil kommer på hur man kommer framåt å följer efter en boll som han viftat iväg..
Han ställde sig på händer å knän å häver sig framåt å landar på magen, tre gånger gjorde han det å var nästan framme vid bollen men distraherades av bilstolen han var på väg att passera å då stannade han å pillade på den istället.
Sen fick båda följa med och sitta i sina stolar medans jag lagade middag.
Skulle gjort skottegryta men insåg att de fem potatisar jag hade hemma var för lite att göra med så det fick bli köttfärssås å pastahjul istället.

Nu ligger jag i soffan å kollar på grey's ..

När skulle snön komma ? Å var det ens hit den skulle ?

Jag vill börja lyssna på julmusik å dricka glögg, saftglögg e godast.. Mmm jag längtar !


Förresten , funkar det fortfarande att kommentera här ? Ingen kommentar så långt ögat når..

Hej svejs !

- Posted from my iPhone