onsdag 10 november 2010

Jippie !!

Igår var vi inne på viktväktarna å jag hade gått ner 1,8 kg !!
Iofs var det på två veckor å då blir det ju 0,9 per vecka å det e minsann inte fy skam heller !
Å eftersom jag bara behövde 0,1 för att sammanlagt ha gått ner 10% av min ursprungliga vikt så nådde jag ju det målet med råge..

Så jag fick en nyckelring...

Sen hämtade jag Emma å Ellioth på dagis å fortsatte hem till Cissi där vi åt lunch.
7 barn å fyra vuxna...
Fast de fyra minsta låg på golvet när vi åt :)

När Jen åkt hem med två barn å mina twins somnat å Emma å Ellioth satt i badet så blev det väldans lugnt en stund :)
Jag å Cissi satte oss i soffan å jag broderade lite å Cissi virkade..

Senare åkte vi hem och pluttarna fick välling å somnade å Emma somnade på soffan :)



- Posted from my iPhone

2 kommentarer:

Carro sa...

Heja dig!

Linda sa...

Jag vill också hejja! Hejja hejja! Så härligt!