söndag 21 november 2010

Söndag morgon


Igår när jag jobbade fick jag denna bilden:



Nu e det nästan ingen snö kvar så det var tur att de gav sig ut å åkte lite i tid...

När jag skulle åka hem från jobbet såg det ut såhär på instrumentpanelen:




Ringde såklart älsklingen som sa att det var lugnt så länge det bara var en orange lampa...
När jag kom hem så fyllde han på olja, så nu ska det bara vara till att tuta å köra...

Oljeläckage verkar vara nåt som går...
Patriks bil pajjade häromdan å läckte olja... Tror det var oljepumpen...

Såhär såg det ut iaf:



Som om jag fattade vad det var när han skickade den bilden.....

Han fick lagat den i fredags iaf så han klarar sig tills den nya kommer...
Inte kul att vara hemma med barnen hela helgen å inte kunna ta sig ngn stans om det skulle hända nåt...

Det gick bra att jobba igår iaf, började åtta å stämplade ut vid fem i halv sju...

Idag börjar jag nio å det blir nog tidigare än sex vi får sluta.
Men man vet aldrig hur mycket folk det kommer...
Det märks i eftermiddag :)

- Posted from my iPhone

Inga kommentarer: