lördag 6 november 2010

Min underbara vän !

Har haft en väldans mysig dag med cissi och barnen idag !
Vi drack kaffe, åt lunch, lekte, städade Emmas rum å bara myste !

Jag e så SUPERLYCKLIG över att jag har dig som min vän Cissi , vi har det alltid så mysigt tillsammans å kan prata om precis allt.


Nu står potatisen i ugnen å fläskfilén ska strax stekas...

Imorgon ska jag jobba, jag bytte söndag med Angela så att hon kan gå på firmafesten ikväll å så att jag kan åka till farmor nästa söndag å fira farsdag.
Hellre en mysig dag med släkten å lite points än en kväll på Grand i Falkenberg med massa points å dyra drinkar, å meck med att fixa skjuts !!


- Posted from my iPhone

1 kommentar:

Cissi sa...

Du e la föör go=) Tack själv, det har vart hur supermysigt som helst!!! Tur jag har dig!! Många bamse kramar! Hoppas det gått bra att jobba idag... Nu ska jag ut och frysa med min hund... hua!