måndag 8 november 2010

Korsstygn

Idag vart det öppna förskolan med Emil och Amanda sen vidare hem till Kristina för en god lunch.
Sen hämtade jag Emma på dagis å åkte tillbaka till Kristina där jag och Emma blev tillklippta. ;)

Våra luggar blev kortare :)

Sen när jag hämtade posten på vägen hem så låg där ett paket ifrån ateljé Margaretha som innehöll en paketkalender till Emma , den hade jag och Cissi bestämt att hon skulle brodera till Emma, men när jag har tänkt på den de senaste dagarna så har jag blivit så sugen på att göra den själv.
Så ikväll när barnen hade somnat så satte jag igång :)
Ett par "nappinstoppningar" , tröstningar, bråk med kopiator å timmar senare har jag kommit en liten bit på väg iaf :)




Åh oj vad intressant denhär bilden måste vara för er ;)


Imorgon blir det vv med Cissi, Jen å alla bebisar :)

Vi var inte där förra veckan för då var vi ju i Gbg på fotografering ..
Men om vågen visar minst -0,1 så har jag gått ner 10% av min start vikt !


- Posted from my iPhone

1 kommentar:

Nina sa...

Nu gjorde du mig sugen på att sy! Får se om jag har nått hemma att göra annars blir det att beställa hem nått. ;)