måndag 1 november 2010

Pang !

Spräng-gubben och gräv-erik är här å grejjar.
Om nån timme smäller det här i skogen :)
Vet inte riktigt hur jag ska få ihop dagen här..
Emma ska till dagis kl 9 , vårdcentralen ringer kvart över nio för tidsbokning.
Ingen aning om när vi kan tänkas få tid, Amanda har fått sår på skinkorna..
Pratade med 1177 igårkväll och hon sa att det är lätt att man utvecklar svinkoppor om man råkar få sår i blöjan...
Å det tror jag nog att det kan ha blivit, för det e inte vackert...
Det började som två röda fläckar i förra veckan men i fredags var det nästan borta, men under helgen har jag inte bytt ngn blöja på henne så jag har inte sett hur det utvecklat sig förens jag kom hem ifrån jobbet igårkväll...

Klockan tio ska vi hem till AnnMarie för att prova kläder inför morgondagens fotografering..

Patrik kommer ju att ha fullt upp här utanför i ett par timmar...

Jaja vi får väl se hur det går..


- Posted from my iPhone

Inga kommentarer: