fredag 22 juli 2011

Dammsugare !

Har äntligen fått köpt en dammsugare !!
Det blev inte en sån superbillig som jag tänkt ifrån början, kom fram till i affären att jag nog inte kan stå ut med en sån billig !
Den jag köpte var på kampanj och kostade 999kr ( utan rabatt 1600)
Men så kollade jag på nätet i iphonen när jag stod där och pratade med killen, då såg ja att samma dammsugare kostade 790på elgigantens hemsida, men deras prisgaranti gäller inte nätbutiker, då sa jag " det står här att man kan köpa på nätet och betala å hämta i närmsta butik"
Å då sa han att då löser jag det väl här då... Så det blev en dammsugare som egentligen kostar 1600 för 790 !!
Halva priset :)
Såhär snygg e den:




Extra lång sladd, extra lång slang !

Emil blev lycklig när jag kom hem med en ny FUNGERANDE dammsugare :)

- Posted from my iPhone

Inga kommentarer: