fredag 15 juli 2011

Utbakat och bilar


Idag tänkte vi åka tåget in till stan och kolla bilar, när vi stannade på parkeringen så kom tåget, när vi hade packat ur barnen å sprungit upp på perrongen så stängde tåget dörrarna och åkte....

Jag och Patrik blev sura och Emma blev ledsen, Emil och Amanda undrade nog mest vad vi höll på med när vi packade in oss i bilen igen....
Men vi tog ju såklart bilen in och tittade på bilar ändå, men det var en väldigt besviken Emma som inte fick åka tåg...










Jag och Emma övar på flätor nu för tiden, jag övar på att göra dom och Emma övar på att sitta still :)
Att borsta Emmas hår går mycket lättare sen hon fyllde år och fick sin fina hello Kitty borste som inte gör ont alls att borsta med ( när borsten är så fin så får man borsta flera gånger om dan = inga tovor att fastna i )

Tycker faktiskt att jag börjar bli duktig:



Ju bättre Emma blir på att sitta still ju mindre slingor av hår kan jag öva på att fånga upp...

Nu ska jag snart gå och lägga mig, har en trevlig jobbvecka att se fram emot: lör, sön, mån, tis, ons, tors, fre ska jag gå upp tidigt och jobba, får tänka på att jag nog får sova länge på lördag iaf :)

- Posted from my iPhone

Inga kommentarer: